wanita idaman

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

ini sambungan hal idaman
entri sebelum ini untuk lelaki
ini pula untuk wanita

wanita yang cantik
wanita yang mampu menjaga auratnya

wanita yang sweet
wanita yang indah tutur katanya

wanita yang ayu
wanita yang menjaga batas pergaulannya

wanita yang cute
wanita yang bersopan santun sentiasa

wanita yang caring
wanita yang mengingatkan diri kita kepada-Nya

wanita yang baik
wanita yang cemerlang agamanya

itulah wanita yang menjadi idaman setiap jejaka..InsyaAllah


dalam zaman sekarang bukan mudah untuk jumpa yang begini
moga-moga kita jumpa yang terbaik
dan ingat
untuk mendapat yang terbaik
kita juga perlu menjadi yang terbaik

"wanita yang baik untuk lelaki yang baik"


p/s : adalah salah tak puas hati..silalah nasihat

15 comments:

sergeant keroro said...

wah wah, perempuan pon ada :)

betul, lengkapkan diri untuk mendapat sesuatu yang baik. XD

p/s : taknak cari jiran ke?

aiman said...

hehe.. betul2.. nak sarjan.. nnt kawan join.. :)

misspurple said...

=)
suka ! *xde pktaan nak gmbarkan ayat yg actulli nsa nak smpaikan *

wan azie said...

yuppp...itu lah y terbaek =)

aiman said...

nsa : =)

wan azie : ye butl..

aimie amalina said...

weeeee
nak2..nak jadi cam tuu!

Ecah Ecot said...

sdg mencuba ntk jd seperti yg diatas..

Panggil aku Han said...

nice sharing..
insyaAllah akn cuba ke arah tu :)
owh ye...Han dh letak aiman sebagai jiran Han nnt boleh tgk blog ye :D

aiman said...

@aimie : berusaha berusaha

@ecah : alhamdulillah

@han : alhamdulillah.. Insya Allah..

~CiK TiNieY~ said...

semua mengimpikan sebegitu...kalau tak dapat jadi sebegitu,dapat sipi2 pun kira dah ok...hehe

ratu zuleyqha said...

sdg mencuba jadi yg terbaekk ! (:

aiman said...

@cik tiniey : sipi-sipi pun xpe.. asalkan ada usaha ke arahnya

@ratu : insyaAllah..

GaRy™ said...

perrgghhh... kalau dapat yang macam ni... wuntung wo~..

aiman said...

yup.. memang untung.. hehe

cikida.nurul said...

=)