spontaneous thursday - 6

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum



PROJEK SARJANA MUDA
nak buat tajuk apa?
tak lama lagi U da nak buka
aigoo~
ada idea tak??


salam

14 comments:

Ini Kisah Tia said...

alaa , Tia bukan orang U . uhuhuu

rAihAnAh saLLeH said...

tak siap lg??? cepat cket senior...u nak bukak dah...huhu

Luqeem™ said...

FYP ke? hehe..buat apa yg ptut..:)

Dzarief Zuhdi said...

wahaha.. aku pun dah kena stat pikir nie.. buat research kat libry la.. p thesis room.. :D

syarifahsidrus said...

waa.tak tau apa2..hehe

twinkeenabilah said...

Aww tak pernah terpikir. Haha
Lepas raya dah mula kelas blk. Adoi

fa-in said...

projek sarjana muda tu subject apa..
err..da lama tak ngadap esimen.

GaRy™ said...

erk... ni yang malas nak masuk u ni.. hahahahaha

aiman said...

tia : haha.. tak yah pikir byk

rai : xbuat pun.. baru kena cari tajuk

luqeem : yep

dzarief : nnt la tggu kt utm

syarifah : tau..

twinkeenabilah : jgn pikir lg..raya dulu..

fa-in : final year projek la tu fa-in

gary : malas pun kene masuk..

sakurasue said...

same ngn gary.. x mo g u..huhu

asnizaziz said...

tajuknya:kenapa perlu ada fyp?

hehe..selamat berfikir :)

Mohammed Faizal said...

fyp....aku pun lom pikir lagi nak buat ape

Siti Arfah said...

Wow spontannya. hehe

Anyyss Shuhaimi said...

psm??belum terpk nak wat tajuk apa..huu