sebab apa aku buat blog??


Adakah sebab jealous orang lain ada blog?

adakah sebab ada orang suruh?

adakah sebab aku nak ramai pengikut?

adakah sebab aku nak berkongsi ilmu dengan orang lain?

adakah sebab aku nak cari sumber ilmu baru?

adakah sebab aku nak cari duit melalui blog?

adakah aku buat blog ni sebab nak luah perasaan?

adakah sebab menjadi suri rumah (tiada kerja)?

mungkinkah untuk cari teman baru?

adakah untuk cari jodoh? hahaha

dan mungkin juga untuk suka-suka?

apa pun tujuannya aku harap blog ni dapat manfaatkan aku dan orang yg baca..
dan moga mendapat keredhaan Allah..

dan orang lain pun macam tu jugak~

~salam~


3 comments:

Sunah Sakura said...

tahniah sebab dah ade blog~ :)

aku said...

apapun teruskan menulis,jangan separuh jalan je..seorang penulis adalah seorang pemikir!

aiman said...

sunah : trima kasih..

aku : Insya Allah~